Prodej a servis tiskáren

Společnost IKOS se již léta zabývá tiskem a čárovým kódem. Pro naše zákazníky zajišťujeme prodej a servis tiskáren čárových kódů i plastových karet. Poradíme také s výběrem vhodného tiskového materiálu.

Proč řešíme prodej a servis tiskáren?

Při malém nahlédnutí do historie si můžete vybavit takzvané píchačky, které po zmáčknutí páky razily čas na papírové karty. Na konci měsíce účtárna posbírala karty a následně z nich na mzdovém oddělení vypočetli mzdy. Tato doba je již naštěstí dávno pryč a vy můžete využít elegantnější řešení.

Moderní docházkový systém je elektronický nástroj, který vám ušetří čas i finanční prostředky nejen při evidenci docházky ale také v oblastech personalistiky, plánování výroby a v dalších .

Jak probíhá servis tiskáren?

  • Nasbírejte příchody a odchody (docházkové transakce)
  • Zpracujte a vyhodnoťte data
  • Generujte přehledy a podklady pro mzdy

Exportujte data do mzdových a účetních systémů

Pro další urychlení zpracování dat vám můžeme nabídnout širokou paletu exportů do mzdových i účetních programů. Automatizovaným exportem předejdete chybám vzniklým ručním přepisem.

Pro další systémy nabízíme standardizovaný (obecný) exportní formát. Pro vaše šikovné vývojáře máme k dispozici API s podrobnou dokumentací.

Rozšiřujte systém dle vlastních potřeb

Pro malé i velké podniky nabízíme spousty rozšíření. A jaké moduly pro vaše podnikání máme?

  • Jídelna – objednání a výdej stravy s generováním přehledů a dopočtem cen
  • Zakázky – evidence práce na vašich výrobcích či projektech
  • Řízení přístupů – zpřístupnění zabezpečených prostor, otevírání bran, závor, turniketů
  • API – konektor pro další systémy, které čerpají informace z docházkových dat
  • Exporty – na míru připravené výstupy dat pro mzdové nebo personální systémy
  • Kniha návštěv – plánování a evidence návštěv v areálu vaší společnosti

… a mnoho dalších. Prohlédněte si náš Katalog produktů.

Na co se nás nejčastěji ptáte?

Nemusíte se obávat, ovládání systému je velice jednoduché a po úvodním školení si s programem poradí úplně každý. Navíc Vám budou k dispozici naši konzultanti, aby zodpověděli Vaše dotazy a pomohli Vám systém nastavit dle Vašich představ.

Ano, systém IKOS D5 lze přizpůsobit na zpracování docházky dle lokálních legislativních pravidel i zohlednění regionálních svátků. Poradíme si i s různými časovými pásmy.

Podrobné informace k jednotlivým produktům najdete v našem katalogu produktů. S jakýmkoliv specifickým dotazem nás neváhejte kontaktovat.

Kromě klasických docházkových terminálů nabízíme možnost evidence v PC aplikaci, ve webovém prohlížeči a v mobilních aplikacích pro Android i iOS.

Jakým firmám jsme pomohli?

Malá firma

Firma XYZ s.r.o. o 25 zaměstnancích přešla z papírové evidence na docházkový systém s jedním docházkovým terminálem a exportem dat do systému Pohoda. Měsíčně zpracováním docházky ušetří 8 hodin práce.

Firma XYZ s.r.o.

Menší firma z Libereckého kraje sháněla docházkový systém, aby nahradili papírovou evidenci.

Navrhli jsme jednoduché řešení sestávající z docházkové aplikace, jednoho terminálu a exportu do systému Pohoda.

Instalaci, zaškolení i nastavení systému jsme zvládli v jednom dni. Počáteční investice se ve formě ušetřeného času při zpracování mezd vrátila již v prvních 3 měsících používání.

Střední firma

Firma XYZ s.r.o. o 25 zaměstnancích přešla z papírové evidence na docházkový systém s jedním docházkovým terminálem a exportem dat do systému Pohoda. Měsíčně zpracováním docházky ušetří 8 hodin práce.

Firma XYZ s.r.o.

Menší firma z Libereckého kraje sháněla docházkový systém, aby nahradili papírovou evidenci.

Navrhli jsme jednoduché řešení sestávající z docházkové aplikace, jednoho terminálu a exportu do systému Pohoda.

Instalaci, zaškolení i nastavení systému jsme zvládli v jednom dni. Počáteční investice se ve formě ušetřeného času při zpracování mezd vrátila již v prvních 3 měsících používání.

Velká firma

Firma XYZ s.r.o. o 25 zaměstnancích přešla z papírové evidence na docházkový systém s jedním docházkovým terminálem a exportem dat do systému Pohoda. Měsíčně zpracováním docházky ušetří 8 hodin práce.

Firma XYZ s.r.o.

Menší firma z Libereckého kraje sháněla docházkový systém, aby nahradili papírovou evidenci.

Navrhli jsme jednoduché řešení sestávající z docházkové aplikace, jednoho terminálu a exportu do systému Pohoda.

Instalaci, zaškolení i nastavení systému jsme zvládli v jednom dni. Počáteční investice se ve formě ušetřeného času při zpracování mezd vrátila již v prvních 3 měsících používání.

Kvalitní podpora a elektronický helpdesk

Požadujte to nejlepší pro vaší firmu a zajistěte si budoucí rozvoj systému, aktualizace a vhodné způsoby komunikace s dodavatelem. Společnost IKOS pro své zákazníky s platnou servisní smlouvou zajišťuje automatické aktualizace systému a mnoho dalšího.

Nabízíme a zajišťujeme:

  • individuální nastavení výpočtů
  • telefonický helpdesk
  • elektronický helpdesk 24/7
  • školení
  • konzultace
  • servis terminálů a čteček
  • servis snímačů čárových kódů
  • technická šetření
  • pozáruční servis