Prodej a servis tiskáren
Společnost IKOS se již léta zabývá tiskem a čárovým kódem. Pro naše zákazníky zajišťujeme prodej a servis tiskáren čárových kódů i plastových karet. Poradíme také s výběrem vhodného tiskového materiálu.


Proč řešíme prodej a servis tiskáren?
Při malém nahlédnutí do historie si můžete vybavit takzvané píchačky, které po zmáčknutí páky razily čas na papírové karty. Na konci měsíce účtárna posbírala karty a následně z nich na mzdovém oddělení vypočetli mzdy. Tato doba je již naštěstí dávno pryč a vy můžete využít elegantnější řešení.
Moderní docházkový systém je elektronický nástroj, který vám ušetří čas i finanční prostředky nejen při evidenci docházky ale také v oblastech personalistiky, plánování výroby a v dalších .
Jak probíhá servis tiskáren?


Exportujte data do mzdových a účetních systémů
Pro další urychlení zpracování dat vám můžeme nabídnout širokou paletu exportů do mzdových i účetních programů. Automatizovaným exportem předejdete chybám vzniklým ručním přepisem.
Pro další systémy nabízíme standardizovaný (obecný) exportní formát. Pro vaše šikovné vývojáře máme k dispozici API s podrobnou dokumentací.
Rozšiřujte systém dle vlastních potřeb
Pro malé i velké podniky nabízíme spousty rozšíření. A jaké moduly pro vaše podnikání máme?
- Jídelna – objednání a výdej stravy s generováním přehledů a dopočtem cen
- Zakázky – evidence práce na vašich výrobcích či projektech
- Řízení přístupů – zpřístupnění zabezpečených prostor, otevírání bran, závor, turniketů
- API – konektor pro další systémy, které čerpají informace z docházkových dat
- Exporty – na míru připravené výstupy dat pro mzdové nebo personální systémy
- Kniha návštěv – plánování a evidence návštěv v areálu vaší společnosti
… a mnoho dalších. Prohlédněte si náš Katalog produktů.

Na co se nás nejčastěji ptáte?
Jakým firmám jsme pomohli?
Malá firma
Firma XYZ s.r.o. o 25 zaměstnancích přešla z papírové evidence na docházkový systém s jedním docházkovým terminálem a exportem dat do systému Pohoda. Měsíčně zpracováním docházky ušetří 8 hodin práce.
Střední firma
Firma XYZ s.r.o. o 25 zaměstnancích přešla z papírové evidence na docházkový systém s jedním docházkovým terminálem a exportem dat do systému Pohoda. Měsíčně zpracováním docházky ušetří 8 hodin práce.
Velká firma
Firma XYZ s.r.o. o 25 zaměstnancích přešla z papírové evidence na docházkový systém s jedním docházkovým terminálem a exportem dat do systému Pohoda. Měsíčně zpracováním docházky ušetří 8 hodin práce.
Kvalitní podpora a elektronický helpdesk
Požadujte to nejlepší pro vaší firmu a zajistěte si budoucí rozvoj systému, aktualizace a vhodné způsoby komunikace s dodavatelem. Společnost IKOS pro své zákazníky s platnou servisní smlouvou zajišťuje automatické aktualizace systému a mnoho dalšího.
Nabízíme a zajišťujeme:
- individuální nastavení výpočtů
- telefonický helpdesk
- elektronický helpdesk 24/7
- školení
- konzultace
- servis terminálů a čteček
- servis snímačů čárových kódů
- technická šetření
- pozáruční servis
