Evidence práce na zakázkách

Pro výrobní podniky, softwarové firmy i další společnosti přinášíme možnost evidence práce na zakázkách. Pomůžeme vám vyčíslit pracnost i cenu vašich produktů.

Co je to evidence práce na zakázkách?

Pamatujete si ještě papírové pracovní výkazy? Na papír se napsalo, kolik hodin zaměstnanec odpracoval na daném úkolu nebo projektu a tyto hodnoty následně někdo spočítal a vyhodnotil. Posunuli jsme toto téma trochu dál a nabízíme možnost evidence práce na našich docházkových terminálech a vám tak usnadníme práci a ušetříme čas.

Náš modul pro evidenci práce na zakázkách umožňuje snadné zahájení i ukončení práce na vybraném úkolu nebo projektu. Následné vyhodnocení potom poskytne podrobný přehled přes jednotlivé zaměstnance a vy tak můžete snáz plánovat výrobu nebo odhadnout cenu podobného produktu.

Jak evidence práce na zakázkách funguje?

  • Zaevidujte začátek a konec práce na zakázkách
  • Zpracujte a vyhodnoťte data
  • Generujte přehledy a plánujte další výrobu

Importujte a exportujte data

Pro další urychlení zpracování dat vám můžeme nabídnout širokou paletu importů z a exportů do mzdových i účetních programů. Automatizovaným exportem předejdete chybám vzniklým ručním přepisem.

Pro další systémy nabízíme standardizovaný (obecný) exportní formát. Pro vaše šikovné vývojáře máme k dispozici API s podrobnou dokumentací.

Rozšiřujte systém dle vlastních potřeb

Pro malé i velké podniky nabízíme spousty rozšíření. A jaké moduly pro vaše podnikání máme?

  • Docházka – evidence příchodů, odchodů a nepřítomností
  • Jídelna – objednání a výdej stravy s generováním přehledů a dopočtem cen
  • Řízení přístupů – zpřístupnění zabezpečených prostor, otevírání bran, závor, turniketů
  • API – konektor pro další systémy, které čerpají informace z docházkových dat
  • Exporty – na míru připravené výstupy dat pro mzdové nebo personální systémy
  • Kniha návštěv – plánování a evidence návštěv v areálu vaší společnosti

… a mnoho dalších. Prohlédněte si náš Katalog produktů.

Na co se nás nejčastěji ptáte?

Ano, systém IKOS D5 Vám pomůže nejen s evidencí docházky, ale zároveň vám umožní evidenci úkolové práce s následným vyhodnocením, což Vám pomůže s výpočtem pracnosti, ceny i případného osobního ohodnocení.

Ano, evidenci zakázek lze rozvětvit až do 4 úrovní a vy tak můžete kromě základních úkolů evidovat i režijní záležitosti, porady a spoustu dalšího.

Podrobné informace k jednotlivým produktům najdete v našem katalogu produktů. S jakýmkoliv specifickým dotazem nás neváhejte kontaktovat.

Kromě klasických docházkových terminálů nabízíme možnost evidence v PC aplikaci a v mobilní aplikaci pro Android.

Jakým firmám jsme pomohli?

Malá firma

Jablonecký výrobce lezeckého vybavení je naším dlouholetým docházkovým zákazníkem. Firma se na nás obrátila s požadavkem na upgrade a rozšíření systému o evidence práce na zakázkách. Modlularita systému umožňuje snadné rozšíření licence, a proto nebyla tato operace nikterak složitá.

Výrobce lezeckého vybavení

Jablonecká firma zabývající se výrobou lezeckých chytů a stěn nás v loňském roce oslovila s poptávkou na upgrade docházkového systému. Stále používali naši starší verzi.

Byla jim zpracována cenová nabídka, která byla odsouhlasena a během několika dní byl proveden upgrade na naši současnou verzi IKOS D5. Firma o ½ roku později rozšířila docházkový systém o modul Vyhodnocení zakázek, který je určen pro sledování práce na zakázkách a sledování výroby.

Současně s tímto modulem firma zakoupila i modul WEBTERMINAL.CZ. Jedná se o moderní cloudové řešení záznamu docházky zaměstnanců, především pro práci z domova, záznam docházky v terénu a další odloučená pracoviště.

Dalším modulem, kterým firma chtěla rozšířit a také rozšířila IKOS D5 byl Plánovač úloh, který slouží k automatizaci základních činností v docházkovém systému.

Střední firma

I tato společnost z Jablonce nad Nisou se zabývá výrobou. Náš systém zde kromě evidence docházky velmi výrazně napomáhá při odhadu pracnosti nových součástek a při kalkulaci cen finálních produktů. Jeden systém tak poslouží více účelům a není potřeba provozovat více programů.

Výroba na zakázku

Obchodní společnost z Libereckého kraje, zabývající se výrobou jednoúčelových a speciálních strojů potřebovala docházkový systém pro 100 zaměstnanců vč. evidence práce na zakázkách.

Proběhla jednání, při kterých se upřesňovaly zákazníkovy požadavky. Ty byly splněny dodáním a instalací docházkového systému včetně modulů Vyhodnocení zakázek, Export do mzdového systému HELIOS INUVIO, Plánovač úloh, WEBTERMINAL.CZ, Monitor přítomnosti a Webový prohlížeč docházky.

Jedná se tedy o komplexní dodávku, kde zakázky hrají velmi důležitou roli při vyhodnocení pracnosti jednotlivých součástek a zároveň napomáhají vyčíslit cenu celého produktu.

Velká firma

Významný prodejce vozů ze středních Čech využívá kromě docházky také modul zakázek pro monitoring pohybu vykoupených a prodávaných vozidel. Díky tomuto moduly má jistotu, že jsou vozidla dokonale připravena pro převzetí novými majiteli. Při obchodu s takto drahými položkami už se vyplatí mít přehled.

Významný prodejce vozů

Již několik let spolupracujeme s významným prodejcem vozů ze středních
Čech, který nás oslovil s požadavkem na evidenci docházky pro své zaměstnance a zároveň možností monitoringu pohybu klíčů od vozidel.

Docházkový systém IKOS s rozšířením o Evidenci práce na zakázkách splnil jejich požadavek a zákazník tak má k dispozici podrobné informace o tom, jak bylo vozidlo připravováno od vykoupení k vystavení a následnému prodeji.

Systém v průběhu let spolu se zákazníkem roste. Zákazník pořídilk nové terminály pro nové haly a showroomy. Několikrát proběhlo navýšení licence a doplněny byly také vybrané naplánované úlohy, které napomáhají k automatizaci některých procesů.

Kvalitní podpora a elektronický helpdesk

Požadujte to nejlepší pro vaší firmu a zajistěte si budoucí rozvoj systému, aktualizace a vhodné způsoby komunikace s dodavatelem. Společnost IKOS pro své zákazníky s platnou servisní smlouvou zajišťuje automatické aktualizace systému a mnoho dalšího.

Nabízíme a zajišťujeme:

  • individuální nastavení výpočtů
  • telefonický helpdesk
  • elektronický helpdesk 24/7
  • školení
  • konzultace
  • servis terminálů a čteček
  • servis snímačů čárových kódů
  • technická šetření
  • pozáruční servis