Stravovací systém IKOS D5
Náš stravovací systém je součástí aplikace IKOS D5. Jeden systém tím pádem můžete využít jak pro objednání a výdej stravy, tak pro i pro evidenci docházky.


Co je to stravovací systém?
Stravovací systém je elektronický nástroj, který zaměstnancům slouží pro objednání a výdej stravy.
Zaměstnavatelé z těchto dat generují součty objednávek pro jídelnu nebo dodavatele, dopočítávají nároky na stravné a srážky z mezd.
Společnost IKOS navíc nabízí i spousty rozšiřujících modulů a nadstandardních služeb.
Tato rozšíření a služby využijí spíše podniky s větším počtem zaměstnanců, tím pádem i větší rozmanitostí pracovních pozic a požadavků na objednání a výdej stravy.
Jak stravovací systém IKOS D5 funguje?


Nasbírejte objednávky a odešlete je dodavateli
Pro vaše zaměstnance i cizí strávníky nabízíme širokou paletu možností, jak si stravu na další dny objednat. Je libo objednávat ve veřejném kiosku, v přehledné webové aplikaci nebo v programu IKOS D5? Není problém.
V případě, že vám objednávky dováží externí firma, pomůžeme s exportem jmenných i celkových součtů a jejich odesláním na vybrané e-mailové adresy.
Kde všude můžete objednávat stravu?
Pro malé i velké podniky nabízíme řešení na míru. V jednom systému obsloužíme i více poboček a jídelen.
… a mnoho dalších provozů. Kontaktujte nás a zjistěte více.

Na co se nás nejčastěji ptáte?
Jakým firmám jsme pomohli?
Malá firma
Firma ze středočeského kraje poptávala komplexní systém zahrnující objednávání a výdej stravy. Součásti dodávky se stala i docházka a zákazník tak během pár týdnů získal silný nástroj, který na zákaldě docházky vyhodnocuje i nároky na obědy a případné dotace. Přečtěte si více.
Střední firma
Výrobce chirurgického náčiní z Prahy poptával stravovací systém. Po úvodní konzultaci byla u zákazníka zprozovněna webová služba pro objednání a k tomu pohodlný způsob výdeje pomocí RFID a PIN. Výdej stravy v objektu firmy zajišťuje jiná společnost a i s tím si umíme poradit.
Velká firma
Nějvětší prodejce vozů z jižních Čech nabízí svým zaměstnancům možnost objednání a výdej stravy. Pro zefektivnění práce potřeboval elektronický systém. Rádi jsme pomohli tuto záležitost vyřešit pomocí objednávkového terminálu, výdejové čtečky a úloh pro odesílání objednávek dodavateli.
Kvalitní podpora a elektronický helpdesk
Požadujte to nejlepší pro vaší firmu a zajistěte si budoucí rozvoj systému, aktualizace a vhodné způsoby komunikace s dodavatelem. Společnost IKOS pro své zákazníky s platnou servisní smlouvou zajišťuje automatické aktualizace systému a mnoho dalšího.
Nabízíme a zajišťujeme:
