Stravovací systém IKOS D5

Náš stravovací systém je součástí aplikace IKOS D5. Jeden systém tím pádem můžete využít jak pro objednání a výdej stravy, tak pro i pro evidenci docházky.

Co je to stravovací systém?

Stravovací systém je elektronický nástroj, který zaměstnancům slouží pro objednání a výdej stravy.

Zaměstnavatelé z těchto dat generují součty objednávek pro jídelnu nebo dodavatele, dopočítávají nároky na stravné a srážky z mezd.

Společnost IKOS navíc nabízí i spousty rozšiřujících modulů a nadstandardních služeb.

Tato rozšíření a služby využijí spíše podniky s větším počtem zaměstnanců, tím pádem i větší rozmanitostí pracovních pozic a požadavků na objednání a výdej stravy.

Jak stravovací systém IKOS D5 funguje?

  • Nasbírejte objednávky (zaměstnanců i cizích strávníků)
  • Zpracujte data, odešlete součty dodavateli
  • Generujte přehledy a podklady pro mzdy

Nasbírejte objednávky a odešlete je dodavateli

Pro vaše zaměstnance i cizí strávníky nabízíme širokou paletu možností, jak si stravu na další dny objednat. Je libo objednávat ve veřejném kiosku, v přehledné webové aplikaci nebo v programu IKOS D5? Není problém.

V případě, že vám objednávky dováží externí firma, pomůžeme s exportem jmenných i celkových součtů a jejich odesláním na vybrané e-mailové adresy.

Kde všude můžete objednávat stravu?

Pro malé i velké podniky nabízíme řešení na míru. V jednom systému obsloužíme i více poboček a jídelen.

  • Firemní jídelny / závodní stravování
  • Školní jídelny
  • Veřejné stravování
  • Restaurace s rozvozem
  • Řešení na míru

… a mnoho dalších provozů. Kontaktujte nás a zjistěte více.

Na co se nás nejčastěji ptáte?

Ano, systém je modulární. Lze tedy fungovat pouze s objednávkami, které umíme exportovat nebo odesílat e-mailem vašemu dodavateli.

Ano, systém IKOS D5 je připraven na objednávání i výdej stravy na více pobočkách. Samozřejmě myslíme i na různé ceny pokrmů.

Podrobné informace k jednotlivým produktům najdete v našem katalogu produktů. S jakýmkoliv specifickým dotazem nás neváhejte kontaktovat.

Není to žádný problém, pro každou skupinu strávníků jsme schopni nadefinovat jiné ceny i počty objednatelných pokrmů pro daný den. Poradíme si i s dopočtem dotovaných a nedotovaných obědů.

Jakým firmám jsme pomohli?

Malá firma

Firma ze středočeského kraje poptávala komplexní systém zahrnující objednávání a výdej stravy. Součásti dodávky se stala i docházka a zákazník tak během pár týdnů získal silný nástroj, který na zákaldě docházky vyhodnocuje i nároky na obědy a případné dotace. Přečtěte si více.

Menší firma ze středních Čech

Tradiční česká firma se sídlem ve Středočeském kraji zabývající se výrobou zemědělské techniky se na nás v loňském roce obrátila s požadavkem na implementaci docházkového systému. Kromě docházky měla firma rovněž zájem o systém evidence a výdeje stravy.

K vytvoření odpovídající cenové nabídky byla nutná osobní schůzka. Na ní se upřesňovali detailnější požadavky. Kolega z obchodního oddělení bezprostředně zpracoval a zaslal cenovou nabídku.

O několik dní později zákazník docházkový i jídelní systém objednal. Instalace SW včetně HW vybavení (docházkový terminál IT-WATT R3, přístupový terminál IT-4301 a terminálu pro objednávání stravy) proběhla do 2 týdnů od objednání.

Součástí dodávky byly i vstupní RFID karty s potiskem loga firmy. Potisk loga realizovala rovněž naše společnost.

Střední firma

Výrobce chirurgického náčiní z Prahy poptával stravovací systém. Po úvodní konzultaci byla u zákazníka zprozovněna webová služba pro objednání a k tomu pohodlný způsob výdeje pomocí RFID a PIN. Výdej stravy v objektu firmy zajišťuje jiná společnost a i s tím si umíme poradit.

Středně velká firma z Prahy

Firma z Prahy, zabývající se výrobou chirurgických šicích materiálů, nás oslovila s poptávkou na stravovací systém pro 100 zaměstnanců.

Po úvodním kontaktu zákazníka obchodním oddělením a zjištění dalších požadavků byla zpracována cenová nabídka, která se skládala z licence pro 100 zaměstnanců, modulu Jídelna, který umožňuje nejen snadné objednávání a vydávání stravy, ale slouží i k tvorbě jídelníčků, dále pak modul Plánovač úloh pro automatické odesílání součtů objednávek na další den.

Nabídka samozřejmě obsahovala i HW, skládající se z řídící jednotky IT-WATT BASIC a přístupový terminál IT-4391. K instalaci, nastavení a zaškolení systému došlo po ½ roce vzájemné komunikace a upřesňování požadavků.

Velká firma

Nějvětší prodejce vozů z jižních Čech nabízí svým zaměstnancům možnost objednání a výdej stravy. Pro zefektivnění práce potřeboval elektronický systém. Rádi jsme pomohli tuto záležitost vyřešit pomocí objednávkového terminálu, výdejové čtečky a úloh pro odesílání objednávek dodavateli.

Větší společnost z jižních Čech

Společnost z Jihočeského kraje u nás poptávala systém pro evidenci a výdej stravy pro 200 zaměstnanců.

Zákazníkovi bylo navrženo řešení, které sestávalo z licence pro 200 zaměstnanců, modulu Jídelna, který umožňuje nejen snadné objednávání a vydávání stravy, ale slouží i k tvorbě jídelníčků. Jelikož modul spolupracuje s výdejovými terminály, nemohli jsme zapomenout na terminál pro objednávání stravy vč. zobrazovací jednotky a přístupového terminálu.

Instalace i zaškolení docházkového systému proběhly do 1 měsíce od objednání zákazníkem. Po nějaké době si zákazník ke stravovacímu systému dokoupil modul Plánovač úloh, aby mohl pravidelně odesílat součty objednávek.

Kvalitní podpora a elektronický helpdesk

Požadujte to nejlepší pro vaší firmu a zajistěte si budoucí rozvoj systému, aktualizace a vhodné způsoby komunikace s dodavatelem. Společnost IKOS pro své zákazníky s platnou servisní smlouvou zajišťuje automatické aktualizace systému a mnoho dalšího.

Nabízíme a zajišťujeme:

  • individuální nastavení výpočtů
  • telefonický helpdesk
  • elektronický helpdesk 24/7
  • školení
  • konzultace
  • servis terminálů a čteček
  • servis snímačů čárových kódů
  • technická šetření
  • pozáruční servis